Meliá Lloret de Mar

Найдите лучший отель в г. Льорет-де-Мар по цене, предпочтениям и датам
Сравните предложения от Meliá Lloret de Mar, публикуемые на сотнях сайтов, на одной странице
Найдите выгодные предложения с опцией бесплатной отмены или лучшим рейтингом
Сравнить номера и цены
Главные факты
Время заезда: с | 15:00 |
---|---|
Выезд до | 12:00 |
Завтрак | Завтрак по заказу |
Животные | Домашние животные не допускаются |
Дети | Отель принимает семьи с детьми |
Удобства и услуги
Подробнее об отеле Meliá Lloret de Mar

Meliá Lloret de Mar
Melia Lloret de Mar находится в городе Льорет-де-Мар, рядом с пляжем. Пляж Тосса-де-Мар и Пляж Льорет де Мар расположены в 15 минутах езды на автомобиле. Отель класса «люкс» — вариант с прекрасным расположением: Пляж Феналс находится в 2,9 км, Пляж Мальграт-де-Мар — в 14,2 км от него. К вашим услугам 2 открытых бассейнов и другие возможности для спорта и отдыха, такие как сауна и круглосуточный фитнес-центр. Этот отель также предоставляет такие услуги и удобства, какбесплатный беспроводной доступ в интернет, услуги по проведению бракосочетаний и общая гостиная. Зайдите в один из 3 ресторанов, которыми располагает этот отель. Тем, кому не хочется покидать свой номер, предлагается обслуживание номеров (по расписанию). Хотите расслабиться? Выберите любой из 2 баров/лаунжей. За отдельную плату предлагается завтрак (шведский стол): по будним дням с 7:30 до 10:30, по выходным дням с 7:30 до 11:30. Для удобства гостей предоставляется следующее: круглосуточный бизнес-центр, ускоренная регистрация при заезде и ускоренная регистрация при отъезде. Предоставляется самостоятельная парковка (за дополнительную плату). Почувствуйте себя как дома в одном из 200 номеров с кондиционером и другими удобствами, в числе которых минибар и плоскоэкранные телевизоры. Бесплатный беспроводной доступ к интернету позволит всегда оставаться на связи, а кабельное телевидение не даст скучать. В ванных комнатах ванны или душевые и халаты.
Рейтинги и отзывы
Отзывы путешественников
Комментарий: 10 окт. 2024 г.
Проживание: окт. 2024 г.
Отличный отель
Это была годовщина нашей свадьбы, поэтому мы повысили класс номера с балконом с видом на море и до уровня, который включает завтрак la carte и комнату отдыха, где подают вина, спиртные напитки и закуски во время обеда и предварительного ужина.
Фантастический прием от персонала в The Level Javier & Marah, они не могли сделать достаточно для нас во время нашего пребывания
Номер был удивительным с панорамным видом на Lloret & the coast, очень удобная кровать, & подушки с обслуживанием по ночам.
Сады отеля обширны, с хорошим размером бассейна и большим количеством лежаков & Bali кровати доступны, & бар бассейна - Gaia - для обедов и закусок.
Отель расположен назад от главной полосы и пляж находится в хороших 10 минутах ходьбы, но также есть рестораны и бары поблизости.
Когда мы обедали в ресторане отеля - Mosaico - всегда был хороший выбор, а также станция горячей готовки.
Крытого бассейна как такового нет, но мы использовали спа-центр и рикотерапевтический бассейн, который является платным.
В целом отличное пребывание, весь персонал был очень доброжелательным & доступным. Marcos & Mileana в главном ресторане были очень эффективными & чрезвычайно хорошими с обслуживанием клиентов.
Мы получили огромное удовольствие от нашего праздника и празднования нашего юбилея в The Melia & обязательно посетите снова.
Спасибо, что остановилась.
Ответ отеля
Комментарий: 12 октября
Thank you for this great review.
We're thrilled to hear that you enjoyed the panoramic views from your room and found the bed and pillows to be very comfortable, as our commitment to a superior room experience is paramount. It's wonderful that you appreciated the warm welcome and attentive service provided by Javier, Marah, Marcos, and Mileana - our team takes great pride in their service culture. The extensive gardens and our pool facilities are indeed designed to offer moments of relaxation, and we're glad you found them to your liking. Celebrating your wedding anniversary with us is an honor, and we're delighted that our gastronomic experiences at Mosaico added to your special occasion.
We regret that the spa facilities did not fully meet your expectations. Rest assured, our YHI SPA is a sanctuary of wellness, and while we do offer an indoor pool with waterfall jets, it is part of the spa experience, which is separate from the general amenities. We hope that this detail did not detract significantly from your overall experience with us.
We look forward to welcoming you back soon.
Kind regards,
María Jesús, Guest Experience Manager
Комментарий: 26 окт. 2024 г.
Проживание: окт. 2024 г.
Фантастический расслабляющий опыт!!!!
Ответ отеля
Комментарий: 27 октября
Thank you for sharing your experience with us.
We're thrilled to hear that our team's warm and attentive customer service made a positive impact on your stay. Our commitment to providing varied gastronomic experiences is also something we take great pride in, and we are delighted that our chefs could accommodate your vegetarian and pescatarian preferences with excellence. Rest assured, we are constantly evaluating our guest amenities to provide the highest level of satisfaction. It's heartening to know that you would consider returning for another stay with us, where we hope to delight you once more with all that our hotel has to offer.
We hope we will have the opportunity to see you again in the future.
Best regards,
María Jesús, Guest Experience Manager
Комментарий: 15 окт. 2024 г.
Проживание: окт. 2024 г.
Ужасный опыт! Плохое обращение с самого начала и до конца. 3-звездочный отель пытается выглядеть как 5-звездочный.
Место многолюдное, грязное, еда посредственная и холодная, часть персонала пытается исправить повреждения, но их недостаточно. Не берите уровень, вас все равно примут за дурака. Я сожалею о том, что совершил огромную ошибку, потратив свои деньги на этот отель, когда ты можешь найти намного лучше!
Ответ отеля
Комментарий: 15 октября
Thank you for taking the time to provide us with your review.
We are very sorry to know that your experience did not meet your expectations and we apologize for not having been able to redirect your stay towards greater satisfaction.
We would like to clarify your opinions, starting at the beginning of your stay: you asked the receptionist who greeted you to provide you with an upgrade in the reserved room because you had checked in online. Our colleague observed that the online check-in had not been carried out, and that you did not meet the requirements to belong to the Platinum membership of our Meliá Rewards Loyalty Program. Please see the "frequently asked questions" section of our online check-in page for details of the necessary requirements. Despite this, we provide you with a free upgrade to a higher room type.
In the following days, it has been curious to observe your mood swings, ranging from complete satisfaction to great dissatisfaction. Curiously, this last state of mind appeared when you “remembered” the situation on the day of your arrival and considered that it deserved a free spa circuit and perhaps also a massage from our therapists. We accepted the spa circuit, not the massage, we care about your satisfaction.
Our Hotel is now in low season, it is not crowded and we try to offer a diverse and varied service of quality food, we believe your comment about it is very unfair.
On the last day, the day of your departure, you asked us for a transfer to the airport. When he arrived, not having heard from you or responding to our calls, and going up to let you know so you wouldn't miss your flight, what was our surprise to find the "Do Not Disturb" sign in the room and realize that you had already left leaving several charges pending payment (including one for a massage, how curious).
Surely we make mistakes and sometimes we may do it more than necessary, but in this case, we must say that the situation experienced with you is beyond any qualification.
We have gone out of our way to assist you and make your stay the best, but we believe that in this case it would always have been very difficult to achieve this.
Best regards,
María Jesús, Guest Experience Manager
Комментарий: 15 окт. 2024 г.
Проживание: окт. 2024 г.
Окей праздник
Ответ отеля
Комментарий: 15 октября
Thank you for sharing your experience with us.
We are delighted to hear that you found your room to be large and clean, and that the interior of our hotel impressed you with its amazing look. Our aim is to provide a harmonious room experience that reflects the essence of the Costa Brava, and we are glad this was apparent during your stay.
We sincerely regret to hear about your experience with the garden area and the temperature of the food. While our garden is designed to offer a serene atmosphere and our gastronomic experiences are crafted to delight, we apologize if we fell short of your expectations in these areas. Rest assured, we take all comments seriously and continuously strive to enhance all aspects of our service culture.
It's great to know that our location allowed you to enjoy the nearby beach, despite the walk. We aim to offer a tranquil retreat while still being conveniently close to the beautiful shores of the Mediterranean.
We hope we will have the opportunity to see you again in the future.
Best regards,
María Jesús, Guest Experience Manager
Комментарий: 13 окт. 2024 г.
Проживание: июнь 2024 г.
Не для слабонервных
Ответ отеля
Комментарий: 14 октября
Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.
It is gratifying to know that the cleanliness of your room met your expectations and that our tea and coffee services enhanced your in-room experience. We also appreciate your recognition of the diverse gastronomic experiences we aim to provide.
We are sorry to hear about your challenges regarding accessibility in our pool area. There is access to the pool from the Hotel for people with severe disabilities, perhaps you did not know how to ask us or perhaps we did not know how to anticipate your request, we are very sorry. Our team is dedicated to providing a great service culture and we apologize if we cannot guide you to more accessible routes. In the culinary field we are proud of the variety of our dishes and we regret that the labeling is not clear. Your comfort and satisfaction are crucial to us and we are disappointed to hear that you felt ignored during meal service. We strive to ensure that all guests, including those traveling alone, feel warmly welcomed and cared for at all times.
Our gardens and lounges are designed to provide quiet spaces for guests and we are sorry that you found them less welcoming during your room change. We will reflect on your feedback to improve our guests' comfort in such situations.
We hope to welcome you again in the future.
Best wishes,
María Jesús, Guest Experience Manager
Очень хорошее расположение
Avenida Vila de Tossa, 27, Льорет-де-Мар, 17310, Испания|0,51 км от: Carrer de Sant Pere
Идеи, чем заняться: 10в радиусе 1,75 км
Заезд и выезд
Время заезда
15:00
Время выезда
12:00
Полезные сведения
Отель принимает семьи с детьми
1 лет и младше
Дети могут использовать дополнительные кровати бесплатно.
Домашние животные не допускаются
Завтрак по заказу
Цена завтрака
996 грн. (≈EUR 22) на человека
Меню завтрака
Шведский стол
При регистрации заезда необходимо предъявить действительное удостоверение личности с фотографией и банковскую карту. Обратите внимание, что выполнение особых пожеланий не гарантировано и может потребовать дополнительной оплаты. Please note that children younger that 14 years of age are not allowed in the spa. Please note guests are required to make a reservation to use the spa. Please note that guests must present the credit card used to make the reservation on arrival. If you are not the owner of the credit card used to make the reservation, please contact the property in advance. The spa is open seven days a week. Drinks are not included in the half-board plan.
Please note that under Royal Decree 933/2021, effective February 1, 2025, hotels in Spain may request certain personal information at check-in, including but not limited to identification, address, email, and phone number for guests 14 and older, as well as proof of relationship with minors under 14.